V četrtek, 6. 6. 2019, so dijaki G1A predstavili vsebine, opažanja in vtise iz projektnega tedna, izvedenega pred prvomajskimi počitnicami. Starše in profesorje smo pričakali ob vodnjaku pri kostanjeviški osnovni šoli, kjer smo se jim predstavili na malce nenavaden način. Povezali smo kamen, besedo in naše lastnosti ter želje. Po uvodnem pozdravu smo se podali na pot po Kostanjevici, in sicer v vlogi vodičev.

Dijaki so tako predstavili posamezne kulturne in naravne znamenitosti Kostanjevice in življenjsko pot ter dela znanih osebnosti, ki so v kraju pustili pečat. Pot med posameznimi točkami smo obogatili s presenečenji, z rekreacijo in dobrotami. Na našem sprehodu smo v ospredje postavili znanje različnih strok in veščine dobre komunikacije. Obiskovalci naše prireditve so si  v vodenem spremstvu ogledali in spoznali najpomembnejša dejstva o KOSTANJEVIŠKI OSNOVNI ŠOLI, MOSTOVIH, REKI KRKI IN POTOKU OBRH, ORAŽNOVI IN GORJUPOVI HIŠI, CERKVI SVETEGA MIKLAVŽA IN CERKVI SVETEGA JAKOBA, VILI KASTANELI, CISTERCIJANSKEM SAMOSTANU TER FORMA VIVI. Enourni ogled smo zaključili ob pšeničnem polju, ki nas je vodilo do naslednje postaje, in sicer Kostanjeviške jame. Jamo so si v dopoldanskem času ogledali tudi dijaki in jo na kratko predstavili staršem ter profesorjem, ki smo proti njej le pogledovali iz prijetno ohlajenega prostora pri potoku Studena. V vlogi razredničarke in profesorice slovenščine sem vsem zbranim predstavila temo, cilje, potek dela v projektnem tednu in tudi priprave na zaključno prireditev. Sledila je enourna predstavitev dela pri posameznih predmetih, ki so bili vključeni v projektni teden. Obiskovalci so tako spoznali delo pri matematiki, geografiji, zgodovini, fiziki, umetnosti, kemiji, biologiji, slovenščini ter tujih jezikih, saj so dijaki poročilo o delu morali napisati tudi v angleščini ali nemščini. Pika na i predstavitve je bila izstrelitev vodne rakete, ki so jo izdelali in preučevali pri fiziki na letališču v Žadovinku. Dijaki so se odlično odrezali v vlogi govorcev in demonstratorjev, v nekaterih smo prepoznali celo pedagoško žilico. V predstavitev smo vključili tudi mnenja in vtise profesorjev ter staršev. Program smo obogatili s prebiranjem haikujev, z glasbenimi točkami in s pogostitvijo. Vsi udeleženci prireditve so pohvalili naše delo in druženje ter potrdili naš šolski slogan, da smo šola ljudje. Menim, da je sodelovanje med dijaki, starši in profesorji ključno pri izobraževalno-vzgojnem delu. Prireditve, kjer splošna in strokovna znanja obogatimo s spoznavanjem drug drugega, pa velik doprinos šoli. Človek in narava sobivata že tisočletja in naše delo je povezovalo oba ter pustilo majhno sled, pomembno tudi za zgodbo Gimnazije Krško, predvsem pa za vse nas, ki smo del nje.

Poročilo o projektnem tednu lahko preberete tudi v starejši objavi na naši spletni strani in FB.

Simona Karl, profesorica in razredničarka G1A