V petek, 10. 10. 2014, so imeli dijaki G1A, G2A in G2B cel dan obvezne izbirne vsebine v MC Krško v izvedbi strokovnih delavcev iz MC Krško in EVS prostovoljcev.

V glasbeni delavnici so mladi pod mentorstvom strokovnjakov sami ubesedili pesem na temo aktualnih problemov mladih v družbi, jo uglasbili in posneli v multimedijskem studiu. Na koncu so jo predstavili tudi ostalim dijakom in gostom v dvorani MC Krško.

 

Zgodovinsko-kulturno raziskovalne delavnice so potekale v manjših skupinah v angleškem jeziku na temo raziskovanja zgodovine Slovenije, Albanije, Grčije (v MC Krško so gostili  EVS prostovoljca iz Grčije) in Gruzije (v DZMP so gostili EVS prostovoljko iz Gruzije). Iskali so kulturne znamenitosti in značilnosti, stereotipe o posameznih deželah.

Tri skupine so bile aktivne v  mednarodni kuharski delavnici pod mentorstvom predstavnice albanske skupnosti, aktiva slovenskih kmečkih žena in mentorja v MC Krško. Učili so se kuhati tipične jedi štirih dežel. Vse jedi so na koncu poizkusili vsi dijaki in gostje. 

Zaposlenim v MC Krško in njihovim sodelavcem se iskreno zahvaljujemo za pripravo in izvedbo zanimivih vsebin.

Veronika Gradišek, koord. OIV na Gimnaziji Krško

 

Mnenji dveh dijakov:

10. oktobra 2014 smo na Gimnaziji Krško prvi in drugi letniki imeli Vzgojo za družino, mir in nenasilje. Ta dan je bil prvi te vrste, saj je šola sodelovala z Mladinskim centrom Krško. Vse se je izvajalo v angleščini, saj smo imeli goste med drugim tudi s Finske. Dijaki so lahko izbrali med tremi delavnicami, in sicer glasbeno, kuharsko in raziskovalno. V glasbeni delavnici so dijaki naredili pesem in jo uglasbili. V kuharski delavnici so dijaki kuhali različne jedi, med njimi tudi kruh in muffine. V raziskovalni delavnici so dijaki bili razdeljeni v dve skupini. Ena je delala predstavitev za Finsko in Slovenijo, druga pa predstavitev za Grčijo in Albanijo. Dijaki so morali najti 5 značilnosti držav, 2 stereotipa in 4 kulturne znamenitosti. Ob koncu delavnic so dijaki predstavili, kaj so v delavnicah med dnevom naredili. Glasbena skupina je zapela pesem, ki so jo spesnili – v hip-hop slogu. Kuharska skupina je predstavila jedi, ki smo jih lahko poizkusili. Raziskovalna skupina pa je predstavila značilnosti držav, o katerih so se med dnevom učili. Dan se je uspešno končal.

Matija Martić, G2B

Delavnice so se zjutraj začele malce bolj počasi, vendar se je to po kakšni šolski uri vse razvedrilo. Sam sem bil na kuharski delavnici, kjer smo kuhali lažje bolj znane jedi z juga, kot sta hačapuri in humus. Na delavnici smo bili na začetku malo sramežljivi, vendar smo se po prvem prevzemu dela vsi želeli vključevati in delati več ter poskušati te jedi. V drugi kuharski skupini so delali tipične slovenske jedi, ki smo jih predstavili Fincem, kot so rogljički in jabolčni zavitek. Tudi zaključek delavnic je bil v redu, saj so posamezne skupine predstavljale svoje raziskave o štirih državah, medtem ko smo jih mi pogostili z našimi pripravljenimi jedmi.

Matej Umek, G2B