PrgicPravijo, da je v slogi moč in tokrat smo res dobesedno združili moči ter v okviru dejavnosti Comenius ekipe Gimnazije Krško ter aktivnosti za nadarjene Srednje poklicne in strokovne šole ter Gimnazije Krško v sredo, 24.4.2013, v goste povabili gospoda Janija Prgiča, predavatelja nevrolingvističnega programiranja (NLP), ki nas je lansko leto s predavanji na temo Tanka črta odgovornosti več kot uspešno motiviral za boljše učenje, poučevanje in starševstvo, tokrat pa nas je na zabaven, poučen in samo sebi lasten način povabil v svet skrivnostnega jezika v oglasih.

Skozi teorijo, ki je kot vedno nujno potrebna za praktično razumevanje, nas je poučil o izboru načinov "motiviranja" kupca, nam razkril pasti sodobnega nabiralništva med nakupovalnimi policami, med predavanjem samim pa nam je s praktičnimi primeri na duhovit in interaktiven način dokazoval, kako lahke žrtve smo, ko nas nekdo nagovori prijazno in nas s pravimi besedami potegne v svojo "profitersko" zgodbo. S skupino dijakov je pred predavanjem v krškem nakupovalnem središču izvedel eksperiment, katerega filmski zapis bo objavljen na Comenius spletni strani.

Na sredinem predavanju, ki so ga skupaj z dijaki poslušali tudi zainteresirani učitelji, smo spoznali, da doslednost in naklonjenost nista nujno samo pozitivni lastnosti, da nas načelo "posojilo se vračila veseli" lahko potegne v začarani krog dam-daj, še posebej so nas pretresle zgodbe o ekstremnih oblikah družbenega dokazovanja, pozitivno vznejevoljile pa tiste o zlorabi občutka avtoritete in pomanjkanja, ki ga zaslužkarji uporabljajo, da z njimi polnijo svoje ter praznijo naše denarnice. Dijaki so bili nad predavanjem in predavateljem navdušeni ter si ga še želijo poslušati in se od njega naučiti kaj novega. Naučili smo se, da je biti potrošnik dandanes odgovorna in zahtevna naloga ter da svet reklamnih oglasov po JP (Janiju Prgiču) nikoli več ne bo tisto, kar je nekdaj bil.

Kar pa se tiče načrtov za prihodnost: konec maja Manca Marinčič, Vida Jurečič in Alenka Špan potujemo v Marseille, kako dobro bomo pridobljeno teoretično in praktično znanje oglaševanja uporabile pri skeču, v katerem bomo predstavile našo gimnazijo, pa v naslednji številki GPS.

Comenius ekipa Gimnazije Krško