DSC00099V okviru priprav na naslednjo izmenjavo v Turčiji so dijakinje, dijak in profesorica Comenius ekipe v ponedeljek, 21.10. 2013, v popoldanskih urah na šoli gostili strokovnjaka za oglaševanje in PR iz domačega okolja, g. Mateja Drobniča iz podjetja GAZ d.o.o. Staša Kerin je z g. Drobničem opravila kratek intervju v angleščini, v katerem sta se pogovorila predvsem o vplivu oglasov na mlade potrošnike.

G. Matej nam je razložil, da je medij, ki še vedno najmočneje in najbolj udarno pritegne najstnike, televizija, na drugem mestu je internet oziroma oglaševanje znotraj socialnih omrežij ter na znanem predvajalniku video vsebin You Tube. Mlade najbolj pritegnejo oglasi, ki sporočajo, da je uporaba oglaševanega izdelka zabavna ter jih umešča v družbeno skupino, ki ji želijo pripadati. Po izklopu kamere, s katero je upravljal Mitja Omerzel, smo v neformalnem pogovoru izvedeli, da se Slovenci na oglase odzovemo drugače kot Italijani, da večino najbolj priljubljenih oglasov še vedno lahko pripišemo najbolj znanim blagovnim znamkam in da se le-te zaradi tradicije ter privzgojenih nakupovalnih navad tudi najbolje prodajajo. V Sloveniji imamo nacionalnih blagovnih znamk malo, večina za oglaševanje uporablja preverjene tuje oglaševalske metode, so pa seveda tudi izjeme, ki znajo potrkati na slovenstvo, dober primer za to je na primer zadnji oglas za Telekom, ki je bil posnet z mladimi krškimi glasbeniki in ki ga bomo uporabili pri predstavitvi oglaševanja v vseh medijih na izmenjavi v Izmirju v Turčiji, kamor odpotujemo prvi teden v novembru.

Alenka Špan

DSC00104