- Podrobnosti
V obdobju od januarja do maja 2012 smo tudi na naši šoli izvedli pilotni projekt uvajanja sodelovalnih projektov na daljavo s pomočjo metodologije učnih krogov ob uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (Slovenski učni krogi). Teme dela so bile medpredmetno zasnovane in so zato spodbujale timsko delo tako dijakov kot učiteljev.
- Podrobnosti
Blaž je dijak G3B, ki izkazuje nadarjenost pri obeh tujih jezikih. Pri angleščini, ki ga spremlja že iz osnovne šole, se je letos še posebej izkazal. Z našim dijakom novinarjem, Alešem Kovačičem iz G1A, imata s tem veliko skupnega, saj je Aleš izvrsten v nemščini. Zato smo Aleša povabili, da starejšega kolega povpraša vse, kar ga zanima o učenju tujega jezika.
- Podrobnosti
Dnevi industrijske robotike
FAKULTETA ZA ELEKTROTEHNIKO LJ, 29.03.2012
V četrtek, 29.3.2012, so si nadarjeni dijaki gimnazije in strokovne šole ogledali delo z realnimi roboti na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani.
- Podrobnosti
Tako kot preteklo šolsko leto smo tudi letos več kot uspešno zastopali barve naše Gimnazije na tekmovanju iz znanja angleškega jezika za 3. letnike.
- Podrobnosti
Jasna noč je omogočila Simonu novo opazovanje in fotografiranje Lune.
http://www2.arnes.si/~sssknm3/
- Podrobnosti
Dne 16. 2. 2012 so prvi trije letniki Gimnazije Krško odpotovali v dve smeri na zimski športni dan. Prva skupina se je odpravila na smučanje na Pohorje, druga pa v Maribor, kjer so najprej drsali v Ledni dvorani, potem pa nadaljevali z bowlingom v Tušu. Dan je bil pravi za zimske radosti na snegu, kombinacija drsanja in bowlinga pa nas je tudi ravno prav razgibala, družila in razvedrila.
- Podrobnosti
Dne 15. 2. 2012 smo v Dvorani v parku dokončali projektna dneva Prekmurje skozi bralčeve oči.
Dijaki G1a so za starše in ostale obiskovalce pripravili in izvedli prireditev, s katero so nadgradili literarni deli Miška Kranjca Povest o dobrih ljudeh in Štefana Kardoša Rizling polka.
- Podrobnosti
Dne 10.2 2012 se je na šolskem centru Krško-Sevnica odvijalinformativni dan. V okviru fizike smo prišli na vrsto tudi astronomi.
http://night-sky.weebly.com/index.html
- Podrobnosti
Dijakinje in dijaki so pridobivali znanja, vedenja in veščine, ki posamezniku omogočajo konstruktivno vključevanje v družbeno in naravno okolje v smislu pomena pojma trajnostni razvoj. Razvijali veščine raziskovanja, sodelovanja in komunikacije, predstavljanja idej, odgovornega odločanja, e-kompetence.